loading...
مجله اینترنتی ماه و ستاره
ali-abolfazl بازدید : 75 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

سوپر استار میوه ها را میشناسید؟

 

salamat 3 yasgroup.ir  سوپر استار میوه ها را میشناسید؟آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که با انواع بیماری‌ها مقابله می‌کنند.حتماً می‌گویید این جور میوه‌ها مال از ما بهتران است و این روزها با قیمت سر به فلک کشیده‌ آنها چه کسی می‌تواند به آنتی اکسیدان و ویتامین فکر کند؟ شاید حق با شما باشد.

اما اگر می‌توانید به شکرانه‌ عظمت الهی از تمام نعمت‌هایش استفاده کنید. تک تک این نعمت‌ها پرده‌ای از قدرت بی‌کران پروردگاری است که با عشق برای بندگانش خلق کرده تا از آنها « بخورند و بیاشامند و اسراف نکنند». آووکادو نیز جزو همان نعمت‌هایی است که در عین خوشمزگی فواید شگفت انگیز زیادی برای سلامت بدن دارد. برای آشنایی بیشتر با این میوه با ما همراه شوید.

ali-abolfazl بازدید : 59 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

رازهای نهفته سلامتی در ۹ مکمل غذایی موثر

 

salamat 2 yasgroup.ir  رازهای نهفته سلامتی در 9 مکمل غذایی موثرویتامین آ

بــرای پیشـگیری از شب‌کوری، بالا بردن سطح ایمنی بدن، فعالیت بهتر گلبول‌های سفید خون، رشد منظم سلول‌ها و دیگر بخش‌های بدن مؤثر است.

مقادیر مورد نیاز : ۲۳۰۰ واحد در روز

اطلاعـات تکمیلی : ویتامین آ به دو صورت در دسترس است، یکی به صورت ویتامین‌های موجود در جگر سیاه، شیر و تمام مشتقات آن که استفاده بیش از۱۰ هزار واحد مسمومیت به دنبال دارد، و دومین شکل آن به صورت بتاکاروتن های موجود در میوه‌ها و سبزیجات که بدن آنها را به ویتامین آ تبدیل می‌کند و استفاده مقادیر بالاتر مانعی ندارد و مسمومیت ایجاد نمی‌کند. بنابراین بهتر است مکملی را انتخاب کنید که ویتامین آ را به صورت بتاکاروتن داشته باشد.

ali-abolfazl بازدید : 67 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

خوردن این غذاها قبل از سفر هوایی ممنوع!

 

salamat 1 yasgroup.ir  خوردن این غذاها قبل از سفر هوایی ممنوع!غذاها و نوشیدنی هایی که پیش از سفر هوایی میل می کنید در تغییر حال شما هنگام پرواز بسیار موثر هستند. برای اینکه در طول پرواز دلتان به هم نخورد، شکم باد کرده، نفخ دار یا … نداشته باشید بهتر است از خوردن و آشامیدن مواردی که در ادامه نام برده ایم، پرهیز کنید.

غذاهای سرخ کرده و فست فود

آیا در فرودگاه با دیدن رستوران های فست فود، تمایل دارید ساندویچ و سیب زمینی های سرخ شده میل کنید؟ باید بدانید هضم اینگونه غذاها در ارتفاع ۳۵ هزار پایی بسیار دشوار است. باید بدانید دستگاه گوارش شما در حال پرورش چربی های اشباع شده است و این مساله باعث سوزش قلب یا به هم خوردگی معده می شود. دانشمندان همچنین کشف کرده اند، خوردن غذاهایی با چربی های اشباع شده منجر به انسداد جریان خون می شود و احتمال بیماری هایی همچون لخته شدن خود در سیاهرگ (DVT) را افزایش می دهد.

ali-abolfazl بازدید : 56 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

با این ۱۰ گیاه معجزه گر دردهایتان را درمان کنید

 

salamat yasgroup.ir  با این 10 گیاه معجزه گر دردهایتان را درمان کنیدمیلیون ها نفر از جمعیت جهان از دردهای تضعیف کننده رنج می برند. برخی افراد برای رهایی از این دردها، به مصرف داروهای گیاهی رو می آورند. بیشتر گیاهان خواص درمان کننده و کاهش دهنده درد دارند.

ali-abolfazl بازدید : 69 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

چقدر کاهش وزن در هفته مجاز است؟

 

rezhim 9 yasgroup.ir  چقدر کاهش وزن در هفته مجاز است؟تغذیه فرد با سن، نیاز بدن و فعالیت فرد رابطه مستقیم دارد و هر فرد سالم باید از تمامی گروه های غذایی که شامل کربوهیدرات ها، پروتئین ها، چربی ها، ویتامین ها، املاح معدنی، فیبر و آب است در طول روز استفاده کند.

برابر تعریف هرم وارونه نسبت استفاده از مواد غذایی باید به میزان مورد نیاز هر شخص باشد که این مقدار با توجه به فعالیتهای بدنی افراد، سن، جنسیت و اسکلت بدنی متفاوت است و مصرف بیش از حد یا حذف خودسرانه برخی از این مواد باعث به وجود آمدن عوارضی در بدن می شود.

اگر فردی از برخی گروه های غذایی از قبیل ویتامینها بیش از حد استفاده کند باعث افزایش اشتها شده و چاقی مفرط را در پی دارد. البته در صورت عدم مصرف ویتامین نیز بدن توانایی مقابله با میکروب ها و ویروس ها را نخواهد داشت در نتیجه باید از تمام گروهها به میزان مورد نیاز بدن استفاده شود.

ali-abolfazl بازدید : 51 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

نکات سالادی ویژه کاهش وزن

 

rezhim 8 yasgroup.ir  نکات سالادی ویژه کاهش وزنخوشبختانه سالاد همیشه طرفداران زیادی دارد. اگر سالاد از مواد مناسب تهیه شده باشد به لاغری شما کمک زیادی می‌کند اما برخی از سالادها دقیقاً برعکس عمل می‌کنند مثل سالادهای سرو شده در رستوران‌ها. به خاطر این که سرشار از ترکیبات پرکالری هستند.

در این مقاله سالادهایی ارائه می‌شود که حاوی ترکیبات کلیدی و گاهاً عجیب برای لاغری هستند. با ما همراه باشید.

روغن زیتون بهترین سس

به خاطر این که بدن بیشتر مواد مغذی مانند ویتامین‌های A، D،E و K را با وجود مواد چرب جذب می‌کند، برای همین روغن زیتون بهترین سس محسوب می‌شود چون به بدن کمک می‌کند مواد مغذی موجود در سالاد را بهتر جذب کند. نتایج پژوهشی که در دانشگاه ایالت اوهایو انجام شده نشان می‌دهد در خون افرادی که سالاد خود را با روغن زیتون یا روغن کانولا می‌خوردند میزان زیادی کاروتنوئید وجود دارد. علاوه بر این نتایج پژوهش‌های زیادی که انجام شده نشان می‌دهد که این اسیدهای چرب اشباع نشده می‌تواند به آب شدن چربی‌های دور شکم کمک کند و اشتها را کاهش دهند.

ali-abolfazl بازدید : 66 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

rezhim 7 yasgroup.ir  راه های جدید برای کنترل وزنمتخصصان معتقدند ما در لیوان‌های بزرگ و پهن بیشتر از لیوان‌های باریک و بلند می‌نوشیم.

همچنین اگر در محل کار یا هر جای دیگر نزدیک ظرف حاوی شکلات و آبنبات بنشینیم بیشتر از این تنقلات می‌خوریم.

اخیراً نتایج پژوهش‌های جدید نشان داده است که رنگ‌ها رویکنترل وزن ما تأثیر دارند.

رنگ‌های متضاد برای کنترل میزان غذایی که می‌خوریم

بر اساس نتایج پژوهشی که در دانشگاه کرنل انجام شد وجود تن‌های یکرنگ در بشقاب و غذاها به پرخوری منجر می‌شود.

ali-abolfazl بازدید : 94 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

ماده بی نظیر زمستانی برای خوش اندام شدن

 

rezhim 6 yasgroup.ir  11 ماده بی نظیر زمستانی برای خوش اندام شدنزمستان که می‌شود فعالیت‌های بدنی هم کمتر می‌شود و برای همین امکان چاق‌تر شدن بالا می‌رود. اما همیشه ترفندهایی هست که از زیر اضافه وزن ناشی از فصل سرما در رفت. البته باز تاکید می‌کنیم هیچ ماده‌ی غذایی معجزه آسایی وجود ندارد که با خوردن آن یک شبه لاغر و خوش اندام شوید.

اما خوشبختانه برخی از خوردنی‌ها شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند. در این مقاله چند ماده‌ی غذایی آشنا و چند ماده‌ی غذایی کمی عجیب را معرفی می‌کنیم که با مصرفشان می‌توانید کالری بسوزانید و بر گرسنگی‌تان غلبه کنید. با ما همراه باشید تا قدمی در دنیای مواد غذایی زمستانه بزنیم و گامی در جهت خوش اندامی برداریم.

ali-abolfazl بازدید : 106 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

بعد از زایمان چگونه لاغر شوم؟

 

rezhim 5 yasgroup.ir  بعد از زایمان چگونه لاغر شوم؟بهترین راه انجام نوعی از ورزش ایروبیک است که ضربان قلبتان را بالا ببرد.

 ورزش‌هایی چون پیاده‌ روی تند، شنا، دویدن یا دوچرخه سواری ولی حداقل شش هفته و ترجیحاً چند ماه پیش از اینکه به طور فعال درصدد کاهش وزن برآیید، صبر کنید. به دنبال کاهش وزنی بیشتر از ۵۰۰ گرم در هفته نباشید مخصوصاً اگر به کودک خود شیر می‌دهید.

آغاز یک رژیم لاغری زودتر از موعد پس از زایمان می‌تواند بر حالت روحی و سطح انرژی شما و همچنین روی میزان تولید شیر تاثیر بگذارد. اگر صبور باشید و به بدن‌تان زمان کافی بدهید تا کار خود را بکند، از میزان کاهش وزنی که به صورت طبیعی رخ خواهد داد متعجب می شوید.

ali-abolfazl بازدید : 114 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 ۸  لاغر کننده طبیعی را بشناسید

 

rezhim 4 yasgroup.ir  8 لاغر کننده طبیعی را بشناسیداگر در گروه افرادی هستید که شیوه‌های مختلف را برای درمانچاقی و اضافه وزن خود تجربه کرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیک شوید، توصیه می‌کنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای کاهش و تثبیت وزن خود اقدام کنید. درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در جهان برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مطلوب و ایده‌آل مخاطبان‌شان، پیش از هر چیز آنها را به اصلاح برنامه و رژیم غذایی تشویق می‌کنند و از آنها می‌خواهند به جای مصرف مواد غذایی فرآوری‌شده، مصرف خوراکی‌های طبیعی سالم و غذاهای آب‌پز یا بخارپز شده را در برنامه غذایی خانواده قرار دهند

تعداد صفحات : 57

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 650
  • بازدید سال : 4,448
  • بازدید کلی : 298,332