loading...
مجله اینترنتی ماه و ستاره
ali-abolfazl بازدید : 70 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود فصل اول کارتون Angry Birds Toons 2013

(قسمت پنجم اضافه شد)

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

ali-abolfazl بازدید : 84 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

عکس زنی که پس از مرگ مشهور شد

تیپ خاص چهره زن ناشناس، در آن زمان نمادی از زیبایی زنانه محسوب می‌شد، طوری که «ال الوارز»، شاعر و منتقد انگلیسی، عقیده دارد که همچنان که در دهه ۵۰ «بریژیت باردو»، سمبل زیبایی بود، این زن ناشناس هم در دهه‌های نخست قرن بیستم، مدل زیبایی بود و هنرپیشه آلمانی مشهور نیمه اول قرن بیستم به نام «الیزابت برگنر» او را مدل خود قرار می‌داد.

در آثار ادبی انگلیسی، آلمانی و فرانسوی زیادی به زن ناشناس اشاره شده است، برای مثال در رمان انگلیسی با عنوان «پرستنده چهره» که در سال ۱۹۰۰ منتشر شد، یک شاعر انگلیسی عاشق ماسک این زن می‌شود و آنچنان شیدا می‌شود که باعث مرگ دختر و خودکشی همسرش می‌شود.در رمان پرفروش یک نویسنده آلمانی به نام Reinhold Conrad Muschler، نویسنده داستانی تخیلی در مورد این زن ناشناس خلق کرده است. او در این رمان، داستان رمانتیک یتیمی به نام «مادلین لاوین» را نقل می‌کند که عاشق یک دیپلمات انگلیسی می‌شود و بعد از ماجرایی عاشقانه در رود «سین» خودکشی می‌کند. از روی این رمان که به زبان‌های دیگر هم ترجمه شده است، فیلمی در سال ۱۹۳۶ تهیه شد.
«ولادیمیر ناباکوف» هم در سال ۱۹۳۴، شعری با عنوان L’Inconnue de la Seine در مورد این زن سرود.

منبع : یک پزشک

ali-abolfazl بازدید : 71 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

زلزله سیستان و بلوچستان آسیبی به نیروگاه بوشهر وارد نکرد

 

zelzele yasgroup.ir  زلزله سیستان و بلوچستان آسیبی به نیروگاه بوشهر وارد نکردیک مقام مسوول در شرکت سازنده نیروگاه بوشهر اعلام کرد که زلزله امروز(سه‌شنبه) در سیستان و بلوچستان آسیبی به نیروگاه اتمی بوشهر وارد نکرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز شرکت روس اتم که نیروگاه هسته‌یی بوشهر را در ایران ساخته است اعلام کرد که زلزله اخیر سیستان و بلوچستان آسیبی بر نیروگاه هسته‌یی بوشهر وارد نکرده است.

یک مقام مسوول در شرکت هسته‌یی اتم استروی‌اکسپرت که نخواست نامش فاش شود، گفت: در گفت‌وگو با همکارانش در نیروگاه هسته‌یی بوشهر پس از وقوع زلزله سیستان و بلوچستان، مطلع شده که زلزله آسیبی به این نیروگاه وارد نکرده است.

به گزارش ایسنا زلزله‌ای به بزرگی ۷٫۵ ریشتر بعد از ظهر امروز منطقه سروان در استان سیستان را لرزاند که شهرهای اطراف سیستان و بلوچستان و کشورهای حوزه خلیج‌فارس شدت این زلزله را احساس کردند

ali-abolfazl بازدید : 258 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

کانون زلزله در شهرها نبوده است/آماده باش بسیج و نیروهای امدادی

 

zelzele 6 yasgroup ir کانون زلزله در شهرها نبوده است/آماده باش بسیج و نیروهای امدادیبه گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، سردار مرتضوی فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان اخبار منتشره در خصوص میزان تلفات انسانی در اثر زلزله استان سیستان را تکذیب کرد و گفت : هنوز آمار دقیقی از این تلفات به دست نیامده و آنچه در برخی سایتها منتشر شده صحت ندارد.

وی در گفت و گو با پایگاه خبری دانا با بیان مطلب فوق افزود: زلزله در کانون شهرها رخ نداده است ولی بسیج و نیروهای امدادی برای امداد رسانی در آمادگی کامل به سر می برند.

سردار مرتضوی تصریح کرد: سیستم های مخابراتی و برق رسانی آسیب چندانی ندیده اند و به خصوص در شهرهای بزرگ مثل سراوان شرایط نامناسب نیست و تنها به دلیل زلزله برخی خودروها دچار تصادف شده اند که کار امداد رسانی به آنها ادامه دارد.

فرمانده سپاه سیستان ادامه داد: در شهرها و روستاهای نزدیک مرز زلزله با شدت بیشتری احساس شده است و نیروهای امدادی برای برآورد خسارت به این مناطق اعزام شده اند

ali-abolfazl بازدید : 70 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

اکیپ در مناطق زلزله زده سراوان/بیشترین خسارت به شهرستان سراوان

 

zelzele 5 yasgroup ir ۲۰ اکیپ در مناطق زلزله زده سراوان/بیشترین خسارت به شهرستان سراوانبه گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ هدایت‌الله میر مرادزهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۵/۷ ریشتری در سراوان از توابع سیستان و بلوچستان، اظهار داشت:‌ به دلیل اینکه عمق زلزله در ۹۰ کیلومتری زمین رخ داده و از سوی مناطق کوه سفید بوده، خساراتی در آن منطقه بوجود آمده است.

وی افزود: در شهرستان سراوان هم شدت زلزله زیاد بوده اما چون در طول روز زلزله رخ داده، مردم از خانه‌هایشان بیرون آمدند و اخیرا هم از طریق رادیو گزارش شده که ۴۰ نفر تاکنون زلزله در این منطقه تلفات داشته است.

میرمرادزهی ادامه داد: ۲۰ اکیپ در خود شهرستان‌ها تشکیل دادیم که به روستاها و مناطق بروند و به دنبال افراد زیر آوار مانده بگردند، به دلیل اینکه وسعت شهرستان سراوان ۲۸ هزار کیلومتر مربع است،و ۱۷۰۰ روستا دارد، باید اکیپ‌های متعددی هم از غذا، دارو و بهداشت و درمان و امداد و نجات فراهم کنیم تا با اعزام به منطقه به مردم رسیدگی کنند و اگر خسارتی وجود داشته باشد و یا تلفاتی وارد شده و افرادی مجروح شده باید سریعا به بیمارستان‌ها منتقل شوند.

نماینده مجلس با بیان اینکه بنده خودم هم‌اکنون عازم حوزه انتخابیه‌ام هستم تا از نزدیک شاهد موضوع باشم، تصریح کرد: امداد و نجات در شهرستان سراوان شروع شده و همچنین از طریق سازمان بحران استانداری سیسیتان و بلوچستان، کمک‌رسانی آغاز شده است ولی به دلیل اینکه پراکندگی روستاها از یکدیگر در این منطقه وجود دارد و فاصله روستا‌ها زیاد است، قطعا نیروهای زیادی نیاز است تا در آنجا برای کمک‌رسانی حضور داشته باشند.

این نماینده سراوان در خاتمه خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت به شهرستان سراوان وارد شده است.

 

تعداد صفحات : 57

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 4,319
  • بازدید کلی : 298,203